4
Dodał: Ponad rok temu
Zdecydowanie odradzam tak zwane apartamenty Michałówka 2. Pokoje są malutkie. Aneks kuchenny wynosi 1 metr kw. Skośne ściany nad głową w pokoju nie pozwalają wyprostować się, trzeba bardzo uważać aby nie uderzyć się w głowę. Do tego oszukujący właścicele - nie przestrzegają się własnego regulaminu wg którego za pobyt do wieczora pobiera się 50% kwoty, natomiast właścicielka zażądała 100%. Za 2-letnie dziecko pobrali też kwotę 100% jak za osobę dorosłą mimo że nie dostaliśmy dziecięcego łóżeczka. NIE POLECAMY!!!

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    6/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Jesteśmy zdziwieni, że Pani Świetłana, która wydawała się osobą bardzo pewną siebie, nie miała odwagi aby podać swoje prawdziwe imię i nazwę miejscowości z której pochodzi. Zapewne zrobiła tak, ponieważ to co napisała mija się z prawdą.
Pani Świetłana miała zaproponowanych kilka pokoi i apartamentów w różnym wystroju, również bez skosów. Została też poinformowana, że nie oferujemy łóżeczek dziecięcych ani żadnych "dostawek". Samodzielnie podjęła decyzję i zarezerwowała dla siebie, partnera i dziecka pokój "Widokowy", który jest pokojem trzyosobowym, a nie apartamentem. Pokój urządzony jest w stylu regionalnym, częściowo w drewnie. Z racji tego, że znajduje się na trzecim piętrze, posiada charakterystyczne dla naszego regionu skosy, które są atrakcją dla przyjezdnych. Każdy nasz Gość podczas rezerwacji samodzielnie wybiera pokój, który chce zarezerwować (o ile jest jeszcze dostępny). Jest dokładnie informowany o wyposażeniu i wszelkich szczegółach, jak również o możliwości oglądnięcia zdjęć rezerwowanego pokoju na naszej stronie internetowej. Zdjęcia te są w wysokiej rozdzielczości i oddają każdy szczegół pokoju. Ten komfortowy pokój wyposażony jest w nowe, stylowe meble, piękną łazienkę i balkon z widokiem na całą panoramę Tatr i Zakopane. Posiada podręczny aneks kuchenny wyposażony w odpowiedni sprzęt i wszelkie naczynia (tak jak na zdjęciach i w opisie pokoju). Jest bardzo lubiany przez Gości, którzy po zamieszkaniu w nim, wielokrotnie do niego wracają. Tej Pani została podana cena pokoju za 1 dobę pobytu (u nas każdy pokój jak i apartament mają swoją cenę). Wpłacając zadatek, Pani ta zaakceptowała cenę pokoju i równocześnie przyjęła warunki naszego regulaminu, który jest zamieszczony na naszej stronie internetowej. Jednocześnie Panią tą poinformowano, że doba hotelowa rozpoczyna się u nas o godzinie 14:00, a kończy w dniu wyjazdu o godzinie 10:00 (również zawarte w regulaminie). W związku z tym Pani ta podczas dokonywania rezerwacji zapytała, czy jest możliwość przedłużenia pobytu do godziny 23:00 w dniu wyjazdu. Poinformowano Ją, że tak, ale będzie musiała zapłacić kwotę za całą następną dobę. Wyraziła zgodę i taką rezerwację przyjęto. Gdyby w dniu wyjazdu opuścili pokój do godziny 15:00 zostałaby doliczona kwota za pół doby, ale WYJECHALI W NOCY o godzinie 23:00. Dlaczego ta Pani czuje się oszukana i nas obraża? To jest oczywiste, że w takiej sytuacji w każdym hotelu i w kwaterach prywatnych, Gość zobowiązany jest do zapłaty należności za CAŁĄ dobę, nawet opuszczając pokój godzinę później niż kończy się doba hotelowa. Pragniemy też nadmienić, że Państwo zjawili się u nas przed godziną 10, a dzięki naszym staraniom już o godzinie 10:40 zajęli swój pokój, który był im udostępniony przed rozpoczęciem doby hotelowej (ponad 3 godziny wcześniej), BEZ ŻADNEJ DOPŁATY.
Ci Państwo przyjechali do nas w bardzo złych nastrojach i od razu było widać, że są negatywnie do wszystkiego nastawieni. Zupełnie nie rozumiemy ludzi, którzy przyjeżdżają na wypoczynek i zamiast odpoczywać tylko szukają sobie problemów. Jest nam niezmiernie przykro, że takie złe nastroje odbijają się negatywnie na nas, kiedy my zawsze dokładamy wszelkich starań, aby nasi Goście czuli się u nas komfortowo.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!